KOC

Roreti Eritai

Roreti Eritai's Discussions (12)

Discussions Replied To (10) Replies Latest Activity
Reei Tioti

"mauri beretiata, antai am koraki i utiroa ae ko kinaia? boni kain ana utiroa ngai.…"

Roreti Eritai replied Nov. 15, 2009 to Te I Kikina - Kaota Aram ao katea rikim ni Tabiteuea

128 Aug 17
Reply by Teibinatio
Reei Tioti

"Mauri Tematoro ao Eena, E rarabwa ami kateiriki bwa Ia oota riki iai ao mani konaa…"

Roreti Eritai replied Nov. 15, 2009 to Te I Kikina - Kaota Aram ao katea rikim ni Tabiteuea

128 Aug 17
Reply by Teibinatio
Reei Tioti

"Mauri ngkoe Bwebwen, N aron au atatai ao kain ara kawa are Utiroa ngkoe. I aki atai…"

128 Aug 17
Reply by Teibinatio
Reei Tioti

"Mauri Tebaoti! Robwati are tibum, anne are mwanen Nei Tekooka? Ngkana eng ao ngkann…"

Roreti Eritai replied Sep. 13, 2009 to Te I Kikina - Kaota Aram ao katea rikim ni Tabiteuea

128 Aug 17
Reply by Teibinatio
Reei Tioti

"E rabwa Kaboo am maroro...kanga ea tatabwanin riki ataakin rekerekeu ma ngkoe ao am…"

Roreti Eritai replied Sep. 11, 2009 to Te I Kikina - Kaota Aram ao katea rikim ni Tabiteuea

128 Aug 17
Reply by Teibinatio
Reei Tioti

"Mauri all, E rangi n rarabwa ami kateiriki...ai aron ae a turu riki kinakimi irou!…"

Roreti Eritai replied Aug. 23, 2009 to Te I Kikina - Kaota Aram ao katea rikim ni Tabiteuea

128 Aug 17
Reply by Teibinatio
Reei Tioti

"Mauri Reei ao ngkami are a oti ami maroro ikai. E rabwa am iango Reei aio are ti a k…"

Roreti Eritai replied Aug. 20, 2009 to Te I Kikina - Kaota Aram ao katea rikim ni Tabiteuea

128 Aug 17
Reply by Teibinatio
Myer N Paul

"Mauri ngkoe Myer. E rabwa am iango aio ao I taku bwa te bwai ae rangi n tamaroa ngka…"

Roreti Eritai replied Jul. 27, 2009 to Tera aron manga moan katean TE NATI N TABTEUEA n aaba aika rengan kaina, ngkai e nooraki bwa e a manga totonako,(Makin-Arorae)

1 Jul. 27, 2009
Reply by Roreti Eritai
Tewei Taoaba

"I boutokaa am iango Tewei ao anne are I kataia ni kaotia n ara logo are iaiangoaki t…"

Roreti Eritai replied Jun. 24, 2009 to E kona ni bitaki aran te Maneaba? (Group)

4 Oct. 19, 2009
Reply by Teanau Riikan Rouba
Ruria

"Mauri ngkami te nati n Tabiteuea! Kai e rangi n rarabwa te Teitintau ibukin moan aiw…"

Roreti Eritai replied Jun. 24, 2009 to Ana logo ara maneaba ae Tabiteuea Meang ao Maiaki

13 Jul. 31, 2009
Reply by Ruria

RSS

Badge

Loading…

Groups

© 2010   Created by Mr.Ambo.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service

Sign in to chat!